راهکار بهینه بازاریابی محتوا برای مدیران استارتاپی

 

مدیران شرکت‌ها و استارتاپ‌ها بیشتر از هر چیز نیازمند بازاریابی محتوا و رهبری افکار از این طریق هستند. روشی که شاید تنها راه باقی‌مانده برای خوب دیده‌شدن در دنیای آنلاین است.

 

این روزها بیشتر شرکت‌های استارتاپ، اهمیت بازاریابی محتوا را برای ایجاد جریان درآمدی و سرنخ‌های فروش می‌دانند. طبق گزارش مؤسسه‌ی بازاریابی محتوا content marketing institute این روشی است که تا سه‌برابر افزایش سرنخ نسبت به روش‌های تبلیغاتی قدیمی را با هزینه‌ای بسیار کمتر در پی دارد.

روش بازاریابی محتوایی نسبت به روش‌های تبلیغاتی برون‌گرا روی‌هم‌رفته کمتر مداخله‌آمیز و بیشتر آموزنده است. همچنین اصالت بیشتری در مقایسه با یک تبلیغ سرد و غیرموثر در فروش دارد.

ادامه مطلب

چگونه سرعت و عملکرد سیستم عامل ویندوز 10 را بهتر کنیم؟

۹ کاری که برای موفقیت در آینده باید در دهه ۲۰ زندگی‌تان انجام دهید

راهکار بهینه بازاریابی محتوا برای مدیران استارتاپی

بازاریابی ,  ,محتوا ,روش‌های ,روشی ,تبلیغاتی ,به روش‌های ,روش‌های تبلیغاتی ,بازاریابی محتوا ,پی دارد ,در پی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حیران اخبار بلاکچین با من از ماه بگو درسهایی از قرآن و حدیث *** *** *** *** السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج *** *** *** *** موفقیت را تجربه نکنید مشاهده کنید لبخندک طرح درس نویسی پیش دبستان ۴۲ کلینیک تخصصی دیابت التیام (نکا)